2022. ápr. 20.

Meccsnap

 Ennyi szabadnap után egy kicsit össze vagyok zavarodva a napokkal kapcsolatban, de mire ezt leírtam, már be is ugrott, hogy szerda van. 

Ma még napközben megvolt a kellemes bármitcsinálhatokamihezcsakkedvemvan érzés, és pontosan így is tettem. Főztem is, mostam is, pihentem is, és aztán meccsre indultunk. Ezúttal Győrbe, az ETO parkba, a kupa elődöntő meccsre. Azt már tegnap megtudtuk, hogy ha nyerünk, a Paks lesz az ellenfél, ehhez ma már csak hozni kellett a kötelezőt. Sok helyen jártunk már vendégszektorban, ez mindenképpen kiérdemli a legrosszabb címet nálam. Az egy dolog, hogy nincs ülőhely, de egy borzasztó fém lépcsős építményen kellett végigállni. Szerencsére legalább jó meccs volt, ez azért kárpótolt. 

Az külön megér még egy misét, hogy a meccs után fél órával még nem engedtek ki minket. (Pedig voltak sokan, akik vonattal jöttek Budapestről, és necces volt, hogy elérjék az utolsót) 

Egyébként nemsokára mindez egy tök jó emlék marad. 

Patrik sajnos ma nem tudott velünk jönni, munka miatt .




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése