2020. júl. 12.

Vasárnap

Majdnem pont úgy lett, ahogy tegnap este gondoltam, hogy lesz. Délelőtt kimostam még a maradék ágyneműt, megcsináltam az ebédet. 
Ebéd után elpakoltam, aztán már mentünk is vásárolni. Voltak nekem is terveim, szeretnék magamnak egy hosszú fazonú kardigánt. Van konkrét elképzelésem is, hogy hogy kell kinéznie, de persze nem találtam. Igaz, a mai vásárlás elsődleges célja cipő volt Rolinak. Mindig elképeszt, hogy neki is 43-as lába van már, valahol a 39-esnél elvesztettem a fonalat. Az adidas boltban közölte, hogy innen mehetünk is, mert neki nem tetszik egyik sem (kicsit sz@rul érintette, hogy a Nike még mindig zárva van). Átmentünk a players roomba, ahol végül választott magának egy adidast. Még hogy nem tetszik neki egyik sem...A feketéről nem lehetett lebeszélni végképp, ruhát sem nagyon vesz fel más színben, nemhogy cipőt..
Mire hazaértünk, úgy megfájdult a derekam, hogy a nap hátralévő részében már tényleg szó nem volt semmi másról, mint pihenésről. De nem baj, ez is kellett..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése