2020. júl. 17.

Hurrányaralunk

És most már az igazi nyaralás ideje jött el, nem az a "leugrunk pár napra", hanem az itt leszünk két hétig idő. 
Ma még természetesen fáradtak vagyunk attól, hogy reggel összecsomagoltunk otthon, majd kicsomagoltunk, és berendezketünk itt. Az mondjuk nagyon jó, hogy itt sem kell keresgélni a helyét semminek, mert mindent jól ismerünk, ugyanúgy, mintha csak otthon lennénk. 
Az időjárás még nem igazán nyári, ettől kicsit össze is vagyok zavarodva, mert nem tűnik úgy, mintha ez olyan lenne, hogy sokat leszünk itt. De remélem, hogy lehet hinni az előrejelzésnek, és jövő héten már eljön az én időm is megint. 
Vannak már kirándulás terveink, vannak helyek, ahová el szeretnénk menni, de semmi nincs kőbe vésve, majd amihez kedvünk lesz. 
Az biztos, hogy hajózni fogunk. Meg nézünk is majd hajókat. Meg enni is fogunk jókat..



Roli ma este az üstököst is lefényképezte, nagyon jó képet csinált róla, és olyan boldog volt attól, hogy sikerült, hogy ugrált örömében. Beégős pillanat volt látni ezt. 

11 megjegyzés:

  1. Remélem, javul az idő nektek is, és nekünk is jó lenne (pár nap múlva megyünk mi is). Jó pihenést!

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon szuggeralom, hogy legyen nyár, ha ezen múlik, jó lesz..nektek is jó nyaralást majd 😊

    VálaszTörlés
  3. Mi is megyünk a jövő héten :-) Én mindig azt mondom, hogy csak az eső ne essen, a többit már megoldjuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, egyébként így van nálunk is, de azért nekem a kánikula az igazi.

      Törlés
    2. Ha nagy kánikulára nem is vágyom, azért egy kis napsütés jó lenne :-)

      Törlés
  4. Nagyon jó nyaralást és pihenést nektek :) ! Jövő hétre már egész jó időket jósolnak, szóval jó lesz az, mindenkinek :) !!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük. Remélem így lesz, és tényleg jó lesz mindenkinek.

      Törlés
  5. Nekem ez a mostani a jó idő, persze eső nélkül :) A levegő pont jó, a víz is, kirándulni is lehet. Nem szeretem már a harmincakárhány fokokat, mert csak bugyivizesítő :) De tudom te azt imádod, így kívánom legyen nektek olyan jó! Bár ide is megint kánikulát mondanak....Nem baj, majd beugrunk a medencébe. :) Állítólag augusztusban megint dög meleg lesz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ritkán izzadok, valószínűleg ezért is szeretem ennyire a meleget, mert engem nem zavar és korlátoz semmiben.

      Törlés