2020. júl. 23.

Kicsit más

Ez most nem az a folyton csavargós nyaralás, mint amilyen volt a tavalyi, meg méginkább a tavaly előtti. Most inkább itt helyben mozgunk többet, sokkal többször megyünk a strandra. Én már nem kockáztatok, és nem megyek be a vízbe, mert úgy lett, ahogy jósoltam, már másnapra megjelentek a kiütések, azóta meg még több lett (tegnap még bementem térdig), úgyhogy tudomásul kell vennem, hogy csak a partról csodálhatom a vizet. Nem baj, ettől persze nem dől össze a világ, és nem fogom kevésbé szeretni sem a Balatont. Olvastam ma egy cikket az algásodásról, és az ott leírtak alapján elég könnyen elképzelhető, hogy arra vagyok ilyen szuperérzékeny. 
Attól is más ez a nyaralás, hogy Patrik úgy tudott velünk jönni, hogy ő közben dolgozik is. Tudtuk ezt előre, mert nincs ennyi szabadsága, és persze, mi neveltük őt ilyen kötelességtudó és felelősségteljes felnőtté..mégis fura, hogy időről időre eltűnik a szobájában, mert meeting van, illetve holnap mennie kell egy megbeszélésre is. Egyik szemem sír, a másik meg nevet, mert fontos volt neki, hogy velünk jöjjön, és minden kényelmetlenséget bevállalt, de néha nagyon nem jó, hogy nem tud velünk jönni valahová. De ez is most új helyzet, majd meg fogjuk szokni, és jövőre már kevésbé lesz furcsa, ha esetleg ugyanígy lesz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése