2024. ápr. 16.

Mindenféle a keddi télben

 Hát a vasárnapi nyár után igencsak mellbevágó volt ez a mai időjárás. Már -már a hideg, esős november jutott róla eszembe...még szerencse, hogy már átállítottuk az órát, és nem sötétedett nagyon korán. Hát mindegy amúgy, mert ez a hideg már itt van, érdekes volt megélni, hogy korán reggel kevésbé volt hideg, mint délelőtt. 

Ma gondoltam rá, hogy fel kéne hívnom a fodrászt is egy időpontot egyeztetni vele, de aztán végül ez elmaradt. Közben eszembe jutott az is, hogy hajfesték is kell. Itt gondolkodom kell, hogy milyet is vegyek, mert ugyan minden szempontból elégedett vagyok azzal, amit most használok (syoss), csak az elmúlt két alkalom már viszketett a fejem, szóval lehet, hogy váltani kell. Az nem opció, hogy nem festjük be, de volt már, hogy márkát kellett váltani csak. Meglátjuk. Erről majd még beszélek a fodrásszal is, meg gondolkodom én is. 

Amúgy az nagyon érdekes tapasztalás, hogy mostanában elképesztően módon vagyok kívánós, és olyan dolgokat kívánok meg, amin én is rendesen elcsodálkozom. De persze itt nem arról van szó, mint amikor fiatalabb korunkban hirtelen kívánósak lettünk, de hasonló. Igyekszem kordában tartani, és ellenállni, bár szerencsére nem édességeket vizionálok magamnak. Kivéve azt a rácsos linzert, amit hétvégén ettünk Füreden, mert az bármikor jöhetne újra. És ha visszagondolok, hogy mi minden volt még ott a sütis pultban...

Kipróbáltam a DM saját márkás arctisztító habját. Nagyon jó érzés használni, nagyon kellemes, finom illata van. Én nem elemezgetem mi van benne, úgysem értek hozzá, még kb húsz év múlva majd azt mondják, na, azt aztán biztos nem szabad használni, úgyhogy olyanokat használok, amik nekem árban is jók, és használható is arra, amire való. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése