2015. máj. 15.

Kétféléből

Az jutott ma eszembe, hogy azért az, hogy milyen csillagjegy vagyunk, igenis jelenthet valamit mégiscsak. Na nem vagyok az a nagy horoszkóp mágus, aki minden nap megnézi mit jeleznek neki aznap előre, de azért vannak dolgok, amiket én is elhiszek ezzel kapcsolatban. Például, hogy én, aki az ikrek jegyében születtem, nem véletlenül vagyok ilyen kettős személyiségű (vigyázat, azért ez nem egyenlő a kétszínűséggel). De tök érdekes, hogy mennyire tudom kétféle szemlélettel is nézni ugyanazt a dolgot. Ami még érdekesebb, hogy akár mindkét szemléletben van valami, amit magaménak tudok érezni, és így akár ezekből simán tudnék kreálni egy harmadikféle szemléletet. Ha határozottabb lennék annál, mint amilyen most vagyok, akkor lehet, hogy némely esetben keresztül is verekedném ezt, és ragaszkodnék hozzá, hogy hozzuk létre az én kreálmányomat, és teszteljük le, mert akár még jó is lehetne. Határozott azonban az esetek többségében nem vagyok, így aztán még sosem volt ilyen teszt. :)
Pedig egyszer de megnézném mi sülne ki egy ilyenből. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése