2014. máj. 16.

Csak kéne

..az a gondolatátviteles dolog. De most már szeretném továbbfejlesztett változatban, ha már ennyit vártam rá. Nem elégszem meg azzal, hogy azonnal posztolja  a fejemben születő dolgokat.
Azt is szeretném, ha rögtön beszerezné nekem azokat a dolgokat, amik elfogynak itthonról. Mondjuk úgy, hogy amikor észreveszem, akkor már mindjárt ott is van az utánpótlás.
Meg azt is szeretném, ha venne nekem egy-két felsőt és egy farmert. Úgy, hogy nekem ne kelljen bemennem egyetlen üzletbe sem, ne kelljen keresgélnem a különféle webáruházakban, és ne kelljen próbálnom sem.
Meg még azt is, hogy a szekrényeket rakja rendbe. Lehet úgy is, hogy hetente csak egyet, azt nem bánom, főleg mert körülbelül ennyi időnként szoktam rá gondolni. :D

Ja, és amúgy ma majdnem megint meccsen voltunk. Azért csak majdnem, mert az eső miatt elhalasztották. (de a pótmeccsen is ott leszünk :P)

Az eső meg most már hagyja abba. De tényleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése