2024. júl. 14.

Vasárnap

 Hú, nagyon rosszul aludtam éjszaka. Magam sem tudom, hogy miért, mert igazából semmi bajom nem volt, de mégsem volt sehogy sem kényelmes. Kínomban a tévét néztem, de borzasztóbbnál borzasztóbb filmek mentek. Az egyik csatornán mindenféle lény volt, a másikon cápák ették meg az embereket... naná, hogy ezek után még kevésbé tudtam aludni. Színeztem a telefonomon, de most az sem álmosított el. Valamikor három körül sikerült végre elaludni, és fél hét után már ébren is voltam. Eddig nem alvásra pazarolom az időt. 

Ma is olyan nyár volt, hogy csak a strand és a lakás között ingáztunk leginkább. Mást csinálni egyelőre nem nagy esély van, még ha Balázst rá is tudnám venni, a fiúk egészen biztos, hogy nem hajlandók rá, hogy kirándulgassunk. Ők azért kevésbé tudják tolerálni ezt a hőmérsékletet, mint én. 

Este megnéztük természetesen az Eb döntőt, örültünk a spanyol győzelemnek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése