2024. júl. 7.

Vasárnap

 Ma egészen jó kis nap volt. A vérnyomásom még ma is rendetlen kezdett, de kevésbé, mint tegnap, úgyhogy már nem kíméltem magam annyira. 

Délelőtt elsétáltunk a boltba, megvettük az ebédhez valókat. Semmi extra nem készült, csak gyrost csináltam csirkemellből. Balázs összevágta a húst hozzá, így nagyon könnyű dolgom volt a többivel. Mióta mindenki odafigyel arra, hogy mit és mennyit eszik, egy csomó minden sokkal egyszerűbb lett (meg van, ami bonyolultabb), főzés terén mindenképpen. 

Ebéd után kicsit pihentem, aztán nekiálltam két nagyon régóta halogatott dolgomnak, és végre most rend van az egyik komódon (és komódban), és a spájzban. Eltartott egy darabig, de örülök most nagyon, hogy végre készen van. Fel is mostam mindenhol, és kitakarítottam a fürdőt és a wct is. 

Már csak négy napot kell dolgozni, és megyünk nyaralni végre. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése