2024. júl. 20.

Lehűlés, kirándulás

Ma megérkezett az ígért lehűlés, reggel esőre ébredtünk. Már tegnap az volt a terv, hogy ha ma tényleg hűvösebb lesz, akkor elmegyünk Badacsonyba hajóval. Patrik ma elment a fővárosba, már szólt hét közben, hogy szombaton programja lesz.

A reggeli eső azért kicsit elbizonytalanított bennünket, induljunk e vagy ne. Jártunk már úgy Badacsonyban főszezonban, hogy esett az eső, és zárva volt minden. Egy kicsit tanakodtunk még, de aztán végül csak neki indultunk. Reméltem nagyon, hogy nem bánjuk meg. A hajóút első részében esett még, így először bent utaztunk, aztán kicsit ki tudtunk menni a fedélzetre, de Badacsonyba is úgy érkeztünk, hogy még esett. Azért szerencsére volt élet, a kikötő környékét nagyon szépen felújították, szép és modern minden.

Badacsonyban megebédeltünk, majd utána mentünk egyet a városnéző kisvonattal. Fergeteges az az ember, aki vezeti ezt a járművet, nagyon magával ragadó az, amit menet közben mesél, és ahogy elmeséli. Az külön nagyon érdekes volt, hogy két helyen is láttunk őzeket. Az egyik a szőlőtőkék között volt, a másik kettő pedig egy mező szélén legelte a füvet. Nagyon szépek voltak. Nagy élmény volt ma is.

Badacsonyból Fonyódra mentünk vissza , onnan pedig vonattal jöttünk Boglárra.

Azt nem írtam még, de pár napja kicsit beteg vagyok. Ilyen megfázás szerű dolognak tűnik, azt nem tudom, hogy a klíma miatt, vagy a sok strandolás következménye, esetleg valami egészen más. Na, emiatt a valami miatt azért nagyon elfáradtam, de minden perce megérte.

Kis pihenés után még itt helyben is sétáltunk este egy nagyot, megnéztük az átúszás helyszínét (minden készen áll), a kikötőt, a Borudvart. Mindenhol jó sokan voltak, jó látni.