2024. júl. 12.

Helló, nyaralás

 Ki tudja hanyadik nyaralásunk ez már együtt, de egy csomó mindenben volt rendhagyó a kezdete. 

Rögtön ott kezdődött, hogy tegnap este tényleg üresen maradt az összes bőrönd. Szerencsére van már bőven rutinom abban, hogy elég hatékonyan tudjak mindent elcsomagolni. Ez a rutin most sem hagyott cserben, és tíz órára az összes bőrönd és táska készen volt. Közben sikerült mindenhol rendet rakni is, kitakarítottam a fürdőt és a wc-t, felmostam, stb stb. 


Aztán folytatódott azzal, hogy kettesben indultunk útnak. Roli és Erik vonattal jöttek, Patrik szintén, csak ő ma még dolgozott. Az utolsó meetingjét már így is itt tartotta.  

A kipakolás sem volt most olyan gördülékeny, mint eddig, felbe is kellett hagynom egy kicsit, de végül estére meglett minden. 

Ami még egyedülálló esemény volt ma, az az, hogy rögtön a nyaralás első napján már nyakig voltam a Balatonban. Na jó, hát ehhez kellett ez a meleg, ami most van. Szerintem volt olyan év, amikor összesen a két hét alatt nem töltöttem annyi időt a vízben, mint most. 

Este lángost, sült kolbászt és saslikot vacsoráztunk. Sétáltunk egyet a párton is még. 

A teraszon ücsörgésnek hamar véget vetettek a pökok és a szúnyogok, de egyébként is elfáradt ma mindenki. Meg időnk is van bőven még..



2 megjegyzés: