2023. aug. 11.

Péntek

 Ugyan csak három napot dolgoztam a héten, és igazából nem kellett beleszakadni sem akkor sem, mégis alig vártam, hogy ma délután legyen. Volt pár agyalós, megoldandó probléma, de ma délelőtt már minden készen lett, és remélhetőleg most egy darabig az jó is lesz így. 

Ma már azt a taktikát alkalmaztam, hogy nem hagytam a fájdalomcsillapító hatását teljesen elmúlni, mert bármennyire is próbáltam minél kevesebb gyógyszert bevenni, túl sok szenvedéssel járt. Így azért napközben sokkal komfortosabb volt, most estére fáj már megint rendesen, de most már elviselem. 

Nagyon extra dolgokat nem terveztünk az itthonlét napjaira, egy napra biztosan lemegyünk a Balatonra, a többit meglátjuk. Én sem vagyok száz százalékos, Balázsnál is kezdődik az allergia szezon, úgyhogy majd ahogy jól esik. Legalább jó időt ígérnek. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése