2023. aug. 27.

Meccsnap

 Délelőtt Balázs dolgozott, én elkészítettem az ebédet, sütöttem meggyes sütit, csináltam tiramisut. Mielőtt nekiálltam, voltam vásárolni is. Kipróbáltam ma is egy tiktokos receptet a szokásos rántott hús mellett ilyet is ettünk. 


Finom volt. 

Balázs kettőkor ért haza, akkor megebédeltünk, utána pedig épp elpakoltam, már készülhettünk is a meccsre. Mindig rácsodálkozunk, hogy nyáron korai időpontban kezdődnek a meccsek, télen meg rendszeresen este nyolckor. Fordítva logikusabb lenne..

Az első félidő az eredmény szempontjából parádés volt, tulajdonképpen már akkor meg is volt a végeredmény, ami 6-1 lett. Amúgy meg kicsit szenvedős is volt, végig oda tűzött a nap, izzadt mindenki rendesen. 


Patrik is ott volt, csak még a kép készítése pillanatában nem ért oda, utána meg már azzal voltunk elfoglalva, hogy legyezgettük magunkat. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése