2023. aug. 28.

Hétfő

 Ma jó korán kezdődött a nap, hajnali ötkor én voltam az első az irodában. Addigra már felébredtem rendesen, úgyhogy kihasználtam a magányos egy órámat, és kicsit alaposabban is takarítottam az asztalom környékét a szokásosnál. Jó sok mindent kellett megcsinálni ma is, gőzerővel kell készülni a karácsonyi és a mindenszenteki cikkek érkezésére. Komplett agyrém harmadfokú hőségriadóban rénszarvasos dísznek helyet keresni. 😁 

Az jó érzés, hogy tudom, csak ezen a héten kell kitartani, és utána megint van egy kis pihenő, ráadásul megint a kedvenc helyemen, így azért sok mindent könnyebb elviselni. 

Délután itthon hullámokban tört rám a fáradtság, de ellenálltam minden olyan kényszernek, ami arra csábított, hogy csak egy kicsit feküdjek le a kanapéra. 

De most azért már várom a pillanatot, amikor ágyba kerülök, csak előtte még olvasok egy kicsit. Most épp ezt: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése