2023. aug. 29.

Kedd

 Hát megérkezett a lehűlés. Nem tudom, hogy erre volt e igény, ami érkezett, de most már igazából mindegy is. 

Hajnali fél háromkor akkora dörgésre ébredtünk, hogy majdnem megállt a szívem is. Hirtelen nem is tudtam realizálni, hogy ez bizony nem annak a hangja volt, hogy valami katasztrófa történt, hanem "csak" a vihar. 

A fejem nem szerette a frontot, bár tök érdekesen nem fájt, hanem inkább csak olyan volt, ami fájni készül. 

Munka után voltam masszázson, ami tök jó volt.

 És mára ennyi.

3 megjegyzés:

  1. Hétvégére meg már 31 fokot mondanak. De részemről volt rá igény :D Viszont még jó fürödni a medencében, úgy hogy nem bánom ha még lesz nyár.

    VálaszTörlés
  2. Én azért azzal is bőven megelégedtem volna, ha nem 18 fokig hűl vissza, de várom hétvégétől újra a nyárias meleget.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Be kellene koltoznod Budapest belvarosaba, lehetoleg olyan hazba, ahol a muemlekjelleg miatt nem engedelyezik a legkondit, itt meleg van jo sokaig. :) A nagy lehulest vartam mint a messiast, de csak arra volt eleg, hogy most mar nem 31-33 fok van a lakasban csak 27-28. De ne legyunk telhetetlenek, azert ez sokkal jobb.

      Törlés