2018. máj. 22.

Ez nem esett jól

Egészen elszoktam már attól, hogy olyan letaglózó fejfájásom legyen, mint ma. Ehhez, hogy elszokjak tőle, simán elég nekem egy pár hét is, amikor csak olyan kis laza fejfájásaim vannak, amik egy, maximum kettő fájdalomcsillapítótól el is múlnak. Na, ma nem ez a fajta kínzott már rögtön ébredés után, hanem az a másik. Amiről az első pillanatokban is tudom már, hogy hiába is csinálok bármit, amíg ki nem tombolja magát, addig marad. Nem is mondom meg, hány fájdalomcsillapítóval indultam dolgozni, mert már nincs is jelentősége, főleg, hogy gyakorlatilag kár is volt belém. Többször tartottam ott, hogy azt éreztem, hogy "basszus, el fogok ájulni". Meg is legyintett egyszer a pánik szele, amikor már bent a munkahelyemen éreztem ezt, leginkább azért, mert gyorsan átsuhant az agyamon, hogy milyen ciki lesz már, ha én ott elvágódok, meg ha mentőt hívnak hozzám. Mondtam is a kolléganőmnek, hogy ne merészeljen ilyesmit tenni, ha bármi történik is, hívja Balázst.
Aztán szerencsém volt, mert ha el nem is múlt teljesen, azért elviselhető szintre csökkent, és aztán a munkaidőnek is vége lett.
Biztos ez a szeszélyes időjárás viselt meg, és most egy darabig majd megint elfelejthetem ezt a fajta kínlódást..

1 megjegyzés:

  1. Nekem a nyaki erek okoznak néha ilyet. Például, elalszom vagy megrántom a nyakam, attól tudok szédülni meg migrénes fejfájást produkálni. Egy jó masszőr tudna segíteni, de tényleg jót kell találni sajnos sok a kókler.

    VálaszTörlés