2022. szept. 17.

Szombat

 Úgy örültem már tegnap este is a hétvégének. Elterveztem hogy mi mindent fogok megcsinálni délelőtt, amíg Balázs dolgozik, aztán meg majd milyen jó lesz délután..

Na, ehhez képest olyan migrénnel ébredtem, hogy a fal adta a másikat...Azonnal próbáltam mindent bevetni, hogy minél hamarabb szabaduljak, de épp csak annyit sikerült elérnem 11-ig, hogy már nem kellett mozdulatlanul feküdnöm. 

A sok mindenből, amit terveztem annyi lett csak, hogy egy adag ruhát kimostam. 

Délután moziban voltunk, megnéztük az Együtt kezdtük című magyar filmet. Az már megnézés nélkül is siker volt nálam, hogy a film nagy része a Balatonnál játszódik (Badacsonyban), és még Mucsi Zoltán is játszik benne. Tetszett a film egyébként, bár nem mondható mely mondajivalójúnak, de pont tökéletes egy borongós-fejfajós szombat délutánra. 

A fejem egyébként méf mindig fáj. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése