2022. szept. 1.

Hosszú nap

 Nem nagyon szoktam ennyire szorosan összeszervezni mindent, mint ahogy ez megtörtént a mai napra. Nem is véletlen ez, nem szeretem, hogy mindenhova rohanni kell. Természetesen pont ma volt az is, hogy egy kivizsgálás kapcsán az utolsó pillanatban találtuk meg, amit addigra már órák óta kerestünk. Emiatt tíz perces késéssel indultunk haza, illetve én rögtön a körmöshöz. 


Körmös után beszaladtam a sparba zsemléért, majd oda jött értem Balázs, és egyenesen a fodrászhoz vitt. 


A fiúk első napja jó volt. Eriknek szimpatikus a suli, tök jó dolgokat fog tanulni az órarendje szerint. Jó sokan vannak, negyven fős az osztály. Ehhez képest Roliék még csak 16-an. Sokkal többen indultak kilencedikben, sokan lemorzsolódtak már. 

Remélem a folytatás is ilyen lesz nekik, mint az első nap. 



2 megjegyzés:

  1. Kellemes tanévet a srácoknak!
    ( Biztos írtad korábban, csak elfelejtettem, hogy Erik most milyen suliban folytatta végül? )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Logisztikai technikus lesz belőle két év alatt (logisztika és szállítmányozási szakirány)

      Törlés