2022. szept. 19.

És csak esik

 Hát én nem tudom, de nekem az az érzésem, hogy itt nálunk már bőven bepótolta az eső a hiányosságokat, de az biztos, hogy itt aztán esett már az elmúlt napokban -hetekben eleget. Ma reggel döbbenetes hideg is volt, és ahogy néztem az időjárás előrejelzést, már nem is nagyon számíthatunk túl sok jóra. Kicsit nekem gyors ez a tempó, de majd megpróbálom felvenni a fonalat. 

A munkanap nem tartogatott semmi érdekeset, kaptam egy újabb feladatot, amihez elkezdtem az adatokat összerakni, de menet közben kiderült, hogy nem is áll rendelkezésre minden információ, úgyhogy várni kell, amíg megkapjuk. Van azért addig is mit csinálni, nem unatkozom. 

Délután itthon bepótoltam a tegnap elmaradt házimunkát, pedig úgy indultam haza, hogy biztosan lefekszem egy fél órára legalább, mert nagyon álmos voltam. Aztán végül nem így lett. 😊 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése