2019. jún. 22.

Különleges nap

Ez a mai egy nagyon különleges nap. Eddig is különleges volt, mert éppen ez az a nap, amelyiken huszonhat évvel ezelőtt megváltozott az életünk. Vagy épp akkor állt helyre, amikor belőlünk, kettőnkből te és én helyett mi lettünk.
Nem tudom hogy alakult volna külön-külön, de nem is akarom én ezt tudni. Mondjuk őszintén hiszem, hogy ha nem akkor, 1993-ban történt volna meg, ami történt, akkor később, de annak, hogy mi ketten szeressük egymást, így kellett lennie.
A különleges napot ma nagyon különlegessé tette, hogy az elmúlt két év munkájának a gyümölcse is beérett. Kezdettől fogva tisztában voltam vele, hogy fantasztikus eredményt fog elérni. Ahogy azt is tudtam, hogy nem fog nekem hinni. De igazam lett (mindig így van), és ma erről még bizonyosságot is szerzett.


Nagyon büszke vagyok rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése