2019. jún. 20.

Ember tervez

Amikor múlt hét vége felé először gondoltam rá, hogy ezen a héten péntekre kiveszek egy nap szabadságot, akkor úgy terveztem, hogy ezt a három napot arra fogom szánni, hogy ágyneműt mossak, függönyt mossak, takarítsak, és még ezen kívül egy csomó olyan dolgot csináljak, amihez nem kell gondolkodni. Még a könyvtárba is terveztem egy kisebb kiruccanást, meg körülnézni ruhaügyben. A fiúknak is kell fekete nadrág, meg nekem is kell találnom valamit magamra.
Aztán ma délelőtt szóltak, hogy szombaton be kéne menni dolgozni. Túlóra. A fentiek tekintetében egy kicsit sem fűlik hozzá a fogam, de mostanában annyi segítséget kaptam az összes kollégától és főnöktől, hogy nem volt pofám nemet mondani.
Így aztán két napos lesz a hétvége, csak kicsit másképp, mint ahogy az lenni szokott. Azt meg meglátjuk, mi fér ebbe bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése