2017. ápr. 9.

Kíváncsi Fáncsi

Emlékeztek erre a mesére? Már ha vagytok legalább annyi idősek, mint én.. mert nem ment olyan sokáig, hogy a fiatalabbak is emlékezhetnének rá. Én nagyon szerettem. Biztos azért, mert világéletemben én is ilyen kíváncsi voltam.
Most is.. újabban már egyre ritkábban nyitom meg a blogger statisztika oldalát, de ma megtettem. És rögtön fel is merült bennem, hogy de jó lenne tudni, hogy ezekből az országokból kik kukkantanak be hozzám? Jó, hát Magyarországot azért sejtem.. De Ti, kedves többiek, van kedvetek egy kicsit felfedni magatokat? Légyszi... :)


17 megjegyzés:

  1. Szia Dius, Kati vagyok Bécsből és nagyon örülök annak hogy olvashatom a blogodat!! Tartalmasak és nagyon érdekesek a bejegyzéseid, mindig várom az újabbakat. A házatok tényleg nagyon szép lett, legyen benne sok örömötök!! Magamról csak annyit hogy már 11 éve itt élek, szeretem Bécset, van egy szeretnivaló 8 év 8 hónapos Spániel kislány Kutyám, Sindynek hívják és Ő az életem!! A munkám sokszínű és izgalmas, turizmus-vendéglátás. Van egy távolabbi tervem amit egyszer meg szeretnék valósítani, egy kis saját éttermet nyitni itt Bécsben, olyan piros kockás terítőset, ahol a vendégek kispörköltet ehetnek és hozzá kisfröccsöt ihatnak... Hát egyenlőre ennyit magamról, nem szeretnélek untatni. Minden jót Nektek!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Luna. Köszönöm, hogy olvasol, ès köszönöm, hogy felfedted magad, nagyon örülök Neked. Kívánom, hogy megvalósuljon az álmod. 🌸 Minden jót kívánok Neked is.

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Húúú, mindjárt én is megnézem a magamét :-)
    Amúgy Bea vagyok, Magyarország, Budapest. :-)

    VálaszTörlés
  4. Erdély, Románia 😊 az előkelő harmadik helyezett egyik tagja

    VálaszTörlés
  5. Szia Dius! Münchenböl olvaslak.
    Nagyon tetszik a stílusod, ha tehetem mindennap benézek hozzád.
    Szép hetetet neked!

    VálaszTörlés
  6. Szia! Egyiptombol en olvaslak mar regota.Sok oromot ,boldogsagot az uj hazban. Edit

    VálaszTörlés
  7. Szia! Marcsi vagyok Augsburgból. Szinte minden nap bekukkantok hozzád.:)

    VálaszTörlés
  8. Szia, Ravensburgbol olvaslak. Legfökeppen azert, mert nagyon tetszik, ahogy a gyerekeket nevelitek, ahogy nem erzödik semmi erölködes, egyszerüen csak ott vagytok nekik, ök meg mennek a sajat utjukon.

    VálaszTörlés
  9. Szia Dius!Angliaban olvaslak mindennap☺

    VálaszTörlés
  10. Szia Dius! Debreceni olvasód vagyok. Gneke

    VálaszTörlés
  11. Kedves mindenki! Nagyon boldoggá tettetek, hogy ezt a képzeletbeli térképet, ami odafent a képen látszik, megszemélyesítették kicsit. :) Remélem még előbukkannak az Ukrajnában és Szlovákiában élő olvasóim is. Az maga lenne a kánaán, ha minden országhoz tudnék kapcsolni valakit/valakiket.

    VálaszTörlés
  12. Szia Dius, Angliabol, Chippenhambol olvaslak, mar evek ota. Nagyon tetszik a stilusod, erdekel a mondanivalod es jo latni ilyen tehetseges csaladot. Szep lett a haz,nagyon kulonleges a kulso vakolat szinosszeallitasa,kellemes latvany. jo pihenest az unnepekre!Legyszives ne zard be a blogot, vagy ha meghivos lesz, szolj idoben, kerlek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hogy olvasol, és köszönöm a kedves szavakat is. :) Nem hiszem, hogy valaha is bezárom, vagy meghívóssá teszem, de ha mégis, akkor mindenkit időben értesíteni fogok.

      Törlés