2017. ápr. 12.

Ez a nap más

Na nem azért, mert születésnapja van valakinek közülünk, bár az is lesz nemsokára. :)
Azért más, mert ma olyat tettem, amit még sosem. Kiálltam magamért. Én, egyedül. Csak azért, hogy nekem jobb legyen. Ez pedig- ismerve magamat- nagy dolog. Mert volt idő, amikor simán lebeszéltem volna magam erről, mondván, nem kell nagy feneket keríteni semminek sem, majd az idő megoldja. Igen ám, csakhogy amit az idő old meg, abból azért mindig marad bőven olyan, ami miatt az ember rágódik, hogy talán lehetett volna másképp is. Na most ennek a másképpnek adtam egy esélyt.
Furcsa érzés volt egyébként, és nem is biztos, hogy ez ezentúl mindig így lesz. De most megkönnyebbülést jelentett, és szó szerint is lekerült rólam egy teher. Nem én cipelem egyedül, hanem segítenek benne. Talán még majd letenni is sikerül. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése