2015. okt. 25.

Majdnem

Egy fél órával ezelőtt még úgy volt, hogy ma este megírom a valami(k) folytatását. Aztán mire idekerültem, meggondoltam magam, mert még mindig kétféle verzió van a fejemben, és nem döntöttem el, melyiket szeretném megírni. :) Szóval, nem felejtettem el, de még várat magára a sztori. :P
Az óraállítás gond nélkül zajlik már nálunk, mondhatnám, hogy senkit sem zavar meg, hogy egy órával többet lehetett aludni. :D Az azért nem esett jól, hogy ilyen korán sötét lett, mint ma este is.
Arról meg nem szeretnék és nem tudok most írni sem, és beszélni sem, hogy mi minden jár a fejemben. Nincs semmi gáz, bár, tökmindegy, mert én hajlamos vagyok arra, hogy ha nincs, akkor majd csinálok magamnak. :)
Holnap még itthon leszek, aztán keddtől kezdődik újra a napi robot. Ami arra tökéletes lesz, hogy majd nem lesz időm gondolkodni, és majd nem fog ennyire feltűnni az sem, hogy fáj az összes csontom és izületem.
Na jó.. elég is mára ennyi belőlem, mert nem vagyok túl pozitív.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése