2009. máj. 26.

Ez a nap más?




Kicsit valóban más volt. Nem, nem kicsit. Nagyon más. Sütkéreztem a szeretetben egész nap. Már hajnali hatkor puszikkal ébresztettek, és felköszöntöttek. Aztán 7-kor megérkezett a legelső sms, és amint pittyent egyet a telefonom, tudtam, kitől jön. :-) És kaptam sorban sok-sok sms-t, iwiw-es üzenetet.És hozott nekem a postáskocsi ajándékot, aminek nagyon örültem. Mit mondjak, jólestek. :-)
A legjobb mind közül mégis a képeslap volt, amit a nagyfiam küldött nekem, és fentebb látható (mert hiába akartam ide tenni, a kép mindenáron ott fent akart lenni. :D)
Szóval, szép szülinapom volt.
És hogy teljes legyen, csináltam magamról egy videót (nem annyira a nagy egoizmusom miatt, mint hogy meg tudjam mutatni, hogyan lesz egy szép kisbabából ilyen vén banya. :D)

2 megjegyzés:

  1. Nem is vagy banya!
    Első képből rájöttem, mennyire hasonlítasz anyukádra, ill. az egész kiskori képeid azt is megmutatták, hogy a fiúk nem is Balázs klónjai;-)))

    VálaszTörlés
  2. Én is elgondolkodtam, miközben scanneltünk Erikkel, hogy hogy lehet az, hogy ennyire hasonlítanak Balázsra, de bizonyos képek szerint meg kiköpött én?

    VálaszTörlés