2022. aug. 24.

Nem nagyon

 Volt a mai naphoz kedvem. Olyan elgyötört állapotban ébredtem ma reggel, hogy azt nem is tudom kifejezni. Fájt mindenem, a fejem is kába volt. Hú, nagyon nem esett jól, hogy nem lehetett visszafeküdni. Nem is múlt el egész nap sem teljesen, voltak félórák, amikor sírva tudtam volna fakadni. Persze pont ma kellett órákat tölteni nyomozással, ami mindig úgy elszívja az energiámat, hogy alig bírom a szememet is nyitva tartani. Mindegy, eltelt ez a nap is. 

Erik is megkapta ma az évnyitóra a meghívóját, Roli osztályfőnökétől is megérkezett az email ezzel kapcsolatban. Elég fura, hogy jövő héten már kezdődik a tanév, nem tűnt úgy, hogy már ennyi idő eltelt az évzáró óta. 

2 megjegyzés:

  1. Én még nem fogtam fel, hogy jövő héten már iskola... De a gyerekek sem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak amiatt, hogy megnéztem a naptárban mikor lesz szeptember, és legnagyobb döbbenetemre csak egyet lapoztam hozzá.

      Törlés