2022. aug. 15.

Hétkezdet

 Már megint úgy jártam, hogy éjjel kettőkor még ébren voltam. Addigra mondjuk már lehet, hogy amiatt is, mert jól felidegesítettem magam azon, hogy nem hiszem el, hogy nem vagyok képes a saját ágyamban úgy elhelyezkedni, hogy öt percnél tovább legyen kényelmes, és képes legyek csukva tartani a szemem. Természetesen volt mindenféle bajom....átmelegedett a párna, összegyűrődött a párna, aztán a takaróval is ugyanez volt..ha kitakaróztam, akkor a vadlimat is fújta a ventilátor, ami idegesítő érzés, ha betakaróztam, melegem volt. Viszkettem, pisilni kellett, szomjas voltam...szóval utáltam az egészet. Aztán persze reggel hatkor valami daru kellett volna, ami kiszed az ágyból, és egész nap olyan voltam, mint aki bevett valami lassítót. 

Balázs ma már nem dolgozott, ő egész héten szabadságon van, én csak szerdától. 

Délután munka után átoltoztem, és elmentünk egy közeli étterembe apósom születésnapja alkalmából. Meg sosem jártunk itt, és annak ellenére, hogy hangulatos kis hely, nem vagyok biztos benne, hogy jövünk még. Nem volt pedig semmi negatív élmény, de nem volt meg az a valami sem, ami miatt vissza szeretnék menni majd mindenáron. De elraktároztam a közös családi pillanatok közé is, meg a jó hétfők közé is. 



2 megjegyzés:

  1. Szerdától én is szabin :)

    Én fenn voltam hajnali kettőig hétfőn, keddre virradóra pedig a kutya ébresztett fel 2 körül, szóval remélem ma jobb éjszakám lesz. :)

    VálaszTörlés
  2. Hát legyen jobb éjszakád neked is. Az enyém sem volt még az igazi, de egy fokkal már jobb.
    Kellemes szabadságos napokat kívánok.😊

    VálaszTörlés