2022. aug. 26.

Péntek

 Ma sem keltem könnyebben, mint a hét bármelyik napján. Ez gondolom holnap sem lesz másképp, valamiért még mindig sokkal nehezebben alszom el este, mint eddig bármikor. De mindegy, majd csak eljutok oda, hogy fordul a kocka. 

A munka ma sem volt unalmas és egyhangú, Dr csak úgy repült az idő. Mire észbe kaptam, már egy óra volt, amikor kezdődött az El csoportkör sorsolás. Azért a szöveges tudósítást nyomon követtem. Nem kaptunk sztárcsapatot, de túl könnyű ellenfeleket sem. 

Délután vártuk a sparos házhozszállítós kocsit. Meg gyorsan bementem a dm-be is, mert az holnap délután már nem lesz nyitva, amikor jövünk haza. 

Freddyt is megfürdettem, majd ez után ki kellett takarítani a fürdőt. De most van egy szép tiszta bulldogunk is meg egy szép tiszta fürdőnk is. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése