2022. aug. 6.

Jó kis nap

 Jó korán keltünk ma reggel, mert már tegnap este megvoltak a vonatjegyek Balatonboglárra. Meg valamikor a hét elején beszéltük meg, hogy szombaton tartunk egy Balatonos napot. Egyszer majdnem megfutamodtunk, mert csütörtökön azt mutatta az időkép, hogy ma már viharos szél is lesz, még eső is. De aztán arra jutottunk, hogy bátrak leszünk, és ha nem lesz strandolás, akkor majd kitalálunk ott valamit. Olyan nincs, hogy unatkozzunk, vagy ne érezzük jól magunkat. 

7:40-kor indult a vonat Kelenföldről, odáig kocsival mentünk, a P+R parkolóban hagytuk az autót. Patrik nem jött velünk, mert neki már volt leszervezett programja péntek éjszakára is, és szombatra is. Ma reggel akkor érkezett haza az éjszakai pecázás után, amikor mi keltünk. 

Fel tízre értünk Boglárra, ahol legelőször is ittam egy kávét a Mávéházban (imádom a nevét), majd indultunk is a strandra. Ott már azért fújt a szél, a vonatról is láttuk már, hogy igen komoly fodrozódó hullámok vannak, de hideg nem volt, és még a víz is kellemes hőmérsékletű volt. Olyannyira, hogy szerintem még ennyi év alatt sosem történt az meg, hogy annyira élvezték a vizet, hogy órákat töltöttek bent. A hullámlovaglás nagyon bejött mindenkinek. Én azért a hullámokkal óvatosabb duhaj voltam, de én is jó sokszor voltam a vízben. Nem mellesleg tök jó színem lett megint. 

Finomat ebédeltünk, ettünk palacsintát, ittunk hosszú lépést, limonádét, és élveztük a gondtalan napot. 

Hazafelé késett a vonatunk fél órát, de ez sem zavart senkit. 





1 megjegyzés:

  1. Mintha én írtam volna...délelőtt is hullámzott, de voltunk 5 óra után is. A parton szétfagytam, de a víz nagyon kellemes volt. Férjem imádta. Holnap sajnos megyünk haza, de a héten nagyon jó időt fogtunk ki.

    VálaszTörlés