2022. aug. 30.

Kedd

 Gondolom nem csak én vagyok úgy folyamatosan, hogy ha kicsit nem figyelek oda, akkor simán maga alá temetnek a feladatok. Nem feltétlenül én vagyok a tervezés és az időgazdálkodás szupersztárja, de azért a jók közé sorolom magam általában. Ez a hét eddig nem egy átlagos és általános hét, a tennivalók megsokszorozódtak, az idő nem lett több, ami rendelkezésre áll, és még mindennek a tetejébe én is kicsit be vagyok lassulva. Ez a három így együtt nem a legjobb trió, de majd szépen alakul minden. 

Nem nagy készülődés előzi meg nálunk a tanévkezdést. Erik vett ma pár spirálfüzetet maguknak, és ennyi volt a nagy beruházás. Majd ha valami kell, ami eddig nem, és nincs itthon,azt megvesszük valamikor. 

Most már körülbelül két hete fáj megint a térdem, vannak mozdulatok, amiktől csillagokat látok, úgyhogy azt hiszem kell időpontot kérnem az ortopédiára. Igaz, azt sejtem előre, hogy ha meglátja a ludtalpamat és a bokasullyedesemet, rögtön mondja majd, hogy az lenne a csoda, ha nem fájna. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése