2019. febr. 6.

Hogy lesz?

Nem volt még rà elég időm, hogy rendesen utána olvassak a gmail fiókokat érintő változásokat. Valami rémlik, hogy mintha olyan infó is lett volna az emailben, hogy a felhőből is törölnek mindent.
Aztán most szöget ütött a fejembe , hogy akkor ez az akármi változás érinti vajon a blogger felületet is? Kezdjek el őrült tempóban mindent lementeni vajon, hátha tíz évnyi emlék megy a levesbe...?
Na majd hétvégén talán lesz elég idő/energia rá, hogy rendesen utána járjak. De ha valaki tudja, nehogy magában tartsa.

3 megjegyzés:

  1. Én úgy értettem, hogy a Google+-t érinti (én letiltottam korábban, így megnyugodtam valamennyire), de igen, talán a felhőt is, ami ahhoz kapcsolódik.
    Ha rájössz valamire, te se tartsd magadban! :-) A blogot mintha le lehetne menteni egyben, de most nem találtam sehol azt a gombot, amit nemrég láttam...

    VálaszTörlés
  2. Én is úgy tudom, hogy csak a Google+-t érinti, a bloggerről nem hallottam és a felhőről sem.

    VálaszTörlés
  3. Nem hallottam ilyet, de ha gondolod, szerintem nem vesztesz vele, ha csinálsz egy biztonsági mentést a blogon. Beállítások/egyéb menüpont alatt felül találod meg.

    VálaszTörlés