2017. dec. 24.

Boldog karácsony

Minden zúgolódás, minden morgás, és minden, ami végül nem lett meg, vagy nem úgy lett, ahogy terveztük elfelejtődött egy pillanat alatt.
Az volt az a pillanat, amikor ott álltunk öten a fa körül. Utólag azt mondom, kár volt egy pillanatot is elvesztegetni ilyen felesleges gondolatokra, mint amikkel gyötörtem magam az elmúlt napokban, hetekben többször is. Persze, utólag mindig okos az ember.
Az ajándékok mindegyike mindenkinek örömet okozott. Balázs gigameglepetése- most már elárulhatom- egy tavaszi szezonra szóló Fradi bérlet mindenkinek. :) Én még mindig könnyekig hatódom a gondolatától is, ahogy ezt az egészet bonyolította, és külön öröm, hogy ezek az érzések majd akkor is velem lesznek, amikor májusban a lelátón ülünk. :) Egyébként igazi Fradi karácsony ez, mert kaptam Fradis hógömböt, fradis karkötőt, Balázs kapott mini mezt a kocsiba. :) Lehet mondani, hogy igazán ismerjük és szeretjük egymást, mert mindenki olyan ajándékot kapott, amit igazán szeret. Roli végre megkapta a nagyon vágyott sim kártyát a telefonjába, és egy rakás star wars dologgal gazdagította az egyébként sem kis gyűjteményét.
Balázs meglepetése is jól sikerült. Egy balatonboglári képet kapott, vászonfotóként előhívatva. A fotó egy, másfél hónapja került ki az egyik fb csoportba, és neki annyira tetszett, hogy be is állította magának a munkahelyén háttérképnek. Én le is mentettem magamnak, hogy akkor ezzel jól meglepem... igen ám, de a cewe oldal nem találta elég jó minőségűnek a fotót, így nem mertem megrendelni. Helyette írtam a kép készítőjének, hogy elküldené e nekem emailben az eredeti méretében, mert meglepetés lenne. Persze, miért is menne simán.. a fiú válaszolt, hogy szívesen megtenné, de az a kép egy drónvideóból kivágott kép, és az ilyesmit nem szokta megtartani. De megpróbálja újra kiszedni, és akkor elküldi. Izgultam, hogy egyáltalán tényleg meg is tegye, meg hogy ki ne csússzunk az időből, mert ott volt az oldalon, hogy csak a 18-áig megrendelt képeket tudják karácsonyig kiszállítani. Mázlim volt, 15-én kaptam emailben a képet, és még aznap délután meg is rendeltem.
Ilyen:


Holnap mozizunk, ahogy azt karácsony első napján szoktuk már évek óta. :) Megnézzük a star wars-t. :)

2 megjegyzés:

  1. Nekünk is van ilyen karácsonyi szokásunk, csak mi holnap megyünk, szintén Star Wars nézésre. :D:D Boldog karácsonyt.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a kép! El is raktározom az ötletet, hátha egyszer jól majd nekem is ;-)
    boldog karácsonyt Nektek, Dius!

    Ui: Majdnem mi is vettünk Fradibérletet, de végül nem mertük bevállalni, hogy ennyire lekössük a hétvégéinket, meg nekünk az esti meccsek nem jöhetnek szóba, meg a hideg idősek sem, kicsik még a gyerekek a szélsőségekhez. Helyette színházjegyet vettünk :-)

    VálaszTörlés