2014. nov. 4.

Megígérem

Most itt, akárhány olvasója (és tanúja) is lesz ennek a posztnak, hogy ha valaha is sikerül majd megfejtenem, hogy hogyan lehet az ember egyszerre energikus és türelmes anya, sziporkázó, alapos, és naprakész munkatárs, gondos feleség, akkor azt mindenképpen meg fogom osztani. Sőt, széles körben fogom terjeszteni, talán még majd alapítok egy klubot is, ahol hétről hétre elmesélem, hogy hogyan lehet ezt megtanulni lépésről lépésre. Az is lehet, hogy írok majd egy olyan fly lady-s programot, csak ez nem a takarításról fog szólni, hanem majd a fent említettekről.
Nos, az, hogy ez esetleg majd csak nyugdíjas koromban fog bekövetkezni, hát, bőven benne van a pakliban. De ha így lesz, legalább egészen biztos módszert fejlesztek addigra.
Jelen pillanatban ott tartok, hogy vagy sziporkázó és alapos vagyok a munkahelyemen, vagy energikus és gondos feleség itthon. A kettő együtt akkor sem jön össze, ha tulajdonképpen sosem vagyok egy időben két helyen. A türelmes anya is igen kétesélyes, mert hát.. vagy összejön, vagy nem. :)
De mondom, megígérem, hogy amint meglesz a tuti módszer, közkinccsé teszem.

6 megjegyzés:

  1. feltétlenül megvárjuk :-) addig meg írj csak a lépésekről is (akár)

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsian várom a fejleményeket. Bár az igazat megvallva vannak kétségeim a terv optimista befejezésével kapcsolatban. Hajrá! Szurkolunk a sikeres megvalósulásért.

    VálaszTörlés
  3. Én is kiváncsian várom mire jutsz,mert nekem 31 évi házasság után sem sikerült,de ezzel nem akarom a lelkesedésedet elvenni : " hogyan lehet az ember egyszerre energikus és türelmes anya, sziporkázó, alapos, és naprakész munkatárs, gondos feleség,"---én arra jutottam -és még sajnos nem vagyok nyugdíjas,pedig epekedve várom,hogy az eredmény : képtelenség az ilyen.

    VálaszTörlés