2014. jún. 29.

Viharos gyorsasággal..

Nem fogom bő lére ereszteni a mondanivalómat, mert hozzánk már ideért az időjósok által beharangozott hidegfront... és villámlik, meg dörög, meg már esett is. És már kétszer volt áramszünet.
Egyáltalán nem tettem volna szemrehányást érte, ha most éppen tévedtek volna, és mégsem érkezik semmiféle vihar, meg lehűlés, mert nekem aztán cseppet sem hiányzik. Az meg főleg nem, hogy csak húsz fok legyen. Még leírni is szörnyű. Húsz fok nyáron? Bahhh... Na de remélem hamar túl leszünk majd ezen is, aztán a július végre olyan lesz, amilyennek lennie kell. :)
Amúgy meg azon gondolkodom ma este, hogy hogyan lehet az, hogy amikor ma végre eleget ittam, akkor kezd el fájni a vesém? Fordítva kéne ennek lennie, nem? Nem vészes, de azért érzem rendesen. (és ennek sem hiányzik a húsz fokos "hideg")

Újabb vihar érkezett, így jobb, ha közzéteszem a bejegyzést... mielőtt elszáll az éterben. :)

Ja, és észrevettétek már, hogy újabban azokat a hozzászólásokat "benyeli a blogger", amiket úgy írunk, hogy előbb megírjuk, és csak utána lépünk be? Elég hülye dolog, de már kétszer jártam így...

1 megjegyzés:

  1. Itt táncol az esőcsináló az ablak alatt. És jól ropja! :)
    Észrevettem. Bosszantó!

    VálaszTörlés