2013. okt. 21.

Csak hétfő volt

Igazán nincs mit megosztanom a mai napról.. hacsak az nem említésre érdemes, hogy még mindig kinyíltak ma a napvirágok, mert olyan szépen és melegen sütött a nap. :) Ennek pedig én személy szerint nagyon örülök. A virágoknak is, meg a napsütésnek is. Amúgy is megkezdtem a fázós fél évemet... amikor nincs az ruhamennyiség, ami elég lenne rám. :) Szóval, ajándék ez az idő... és remélem, tényleg olyan sokáig tart majd, ahogy ezt egy harmincnapos előrejelzésben láttam. :)

Ünneplőruhák kikészítve, holnap még iskola. Aztán- a mázlistáknak- szünet lesz.. november negyedikén mennek legközelebb. :) Rájuk fár.. bár nem kicsit lesz idegesítő, hogy ennyi ideig lesznek huszonnégy órában összezárva. :) De túléljük. :D

Holnap még én is dolgozom, déltől ráadásul, mert helyettesítek.. de sebaj.. szerdán pihi.:) Csak el ne felejtsek holnap reggel bevásárolni holnaputánra is. :) Hajlamos vagyok mostanában az ilyesmire. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése