2011. szept. 3.

X-faktor

újra. A nagy kutyázásban majdnem elfelejtettem, hogy ma kezdődik megint. De szerencsére végül sikerült megnéznem. Nos, azt kell mondanom, hogy minden szidalom ellenére az idén is jónak ígérkezik. Mondjuk azért is, mert már az első válogatáson három papír zsebkendőt is telesírtam, de még ennél is többször maradt tátva a szám. És igen, a nulla hallásommal is többször is szaladgált rajtam a hideg. Jónak ígérkezik. :) Ha lemaradtatok (direkt, vagy véletlenül), azért mindenképp nézzétek/hallgassátok meg:
Őket és Őt. De hogy ne csak lányokat mutassak, Őket és Őt is.
Ilyenkor mindig él bennem a remény, hogy ha ilyen tehetséges, kedves fiatal emberek is élnek kicsiny hazánkban, mégiscsak lesz itt még jó világ. :) De ha nem, legalább lesz, aki elénekli. :)

2 megjegyzés:

  1. Szia,

    egy ideje zúg olvasó vagyok és talán még nem is írtam, de a kutyás poszthoz egy kis segítséget próbálnék adni:
    http://www.kutyasuli.hu/tukormodszer
    http://tukormodszer.hu

    Hátha segít nektek is :)

    Judit

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a linkeket, tanulmányozni fogom. :)
    Szépen zug olvassuk egymást, örülök, hogy ezúttal írtál is. :)

    Dius

    VálaszTörlés