2009. febr. 26.

Semmiség

Sokadik félig átaludt éjszaka után, mikor reggel teljes nyakmerevséggel ébredek, eljutottam valahova. Mielőtt elaludtam, készítettem egy szép kis csomagot. Kis helyes lett, pici dobozkában, szép, csillogós piros papírba csomagolva, masnival a tetején. És szépen elraktam. Bele a szívem emlékezős szegletébe, ahol már olyan sok minden van. :-) Nem tudom, mit oldottam meg vele, vagy mit sem, mindenesetre megtettem.
Reggel azt leszámítva, hogy kellett öt perc, mire képes voltam megmozdulni az ágyból, és két kézzel kellett kitámogatnom a nyakam, hogy ne ordítsak a fájdalomtól, amit minden mozdulat okozott, egész jól keltem. Nem akartam rögtön visszaaludni, nem nyögtem fel, mikor tudatosult bennem, hogy mi mindent kell ma csinálni. Felkeltem, csináltam. Lelket vertem a gyerekeimbe, mert menni kell a "munkahelyükre", útnak indítottam mindenkit. Az első kávém közben hallhattam a "Nyitnikék, nyitnikék" madárdalt, és ez reményt adott. Talán mégiscsak lesz tavasz?
Viszont nem tudom azért még házimunka közben sem elhallgattatni a hangot a fejemben, ami csak mondja, csak mondja.. meg kérdez, meg kétked. Brrrrr..
És muszáj gondolkodnom is miatta.
De majd nemsokára rend lesz. Vagy nem.. ez így nem jó. Rendet teszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése