2018. szept. 16.

Vasárnap

Ez ma egy olyan vasárnap volt, amikor nem volt semmi kötelező teendőnk, egész nap azt csinálhattuk, amihez kedvünk volt. Ebédelni a KFC-be mentünk, mert ehhez volt kedve a tegnap névnapos Rolinak. Nagyon jó, hogy szeptember tizenhatodikán még rövidnadrágban-pólóban a teraszon lehet enni. :) Mondjuk én azért már egy kicsit borzongtam olyankor, amikor elbújt a nap, de tudom, hogy nem én vagyok a normális átlag e téren. Az igaz, hogy egészen áprilisig is ki tudnék egyezni ezzel az időjárással.
Ebéd után még beugrottunk az auchanba, vettem végre egy ruháskosarat, mert a régi eltört, és már hónapok óta úgy használjuk, hogy nyeklik-nyaklik mindenfelé.
Itthon aztán már semmi extra nem történt. A fiúk forma 1-et néztek, én hajat festettem, ruhát hajtogattam, ilyesmi.
És máris vége is a napnak, és mindjárt kezdődik a taposómalom elölről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése