2024. okt. 4.

Könyves péntek

 


Sohasem hallottam még az író nevét sem, de múlt héten a könyvtárban egyike volt azoknak S könyveknek, amik szinte kérték, hogy hozzam el őket magammal, és aztán valamiért az első volt, amit ezek közül levettem itthon a polcról. 

Kicsit nehezebb volt ráhangolódni, mint gondoltam volna, az elején zavart a végtelenül aprólékos kidolgozása a szereplőknek, és a cselekmény is kissé vontatottnak tűnt. Már a nyolcvanadik oldalon jártam, amikor még mindig azon gondolkodtam, hogy hogyan lesz ebből igazi thriller. 

Aztán lett, a javából. Azon kaptam magam, hogy csak úgy fogynak az oldalak, és még mindig nem kevesebb az izgalom és csak fokozódik a bonyodalom. Egyáltalán nem történt az meg, hogy tudtam előre, mi lesz a vége, az utolsó oldalakig fenntartotta az izgalmakat. 

Vannak benne hátborzongató részek, vannak elgondolkodni részei is. Határozottan tetszett. 

1 megjegyzés: