2024. okt. 16.

Szerda

 Ma megint sikerült elég tevékeny napot tartani, és ugyan nem egy nagy teljesítmény, de megpucoltam az összes ablakot, kimostam a függönyöket. Megszámlálhatatlan mennyiségű poloskát semmisítettem meg, amik a szúnyogháló és az ablak között gondoltak ki maguknak búvóhelyet. Szerencsére nem tartozom azok közé, akik sikítva rohannak el, ha poloskát látnak, az sem zavar, ha meg kell fognom. Bármire képes vagyok annak érdekében, hogy a lakáson kívül tudjam. Remélem, hogy a mai megsemmisítő akciómnak híre is ment a poloska társadalomban, és messzire kerülnek majd ezentúl. 

A lábam egészen jól bírta, de kellett bevennem egy fájdalomcsillapítót. De az tök jól hat, örülök, hogy nem gyógyszereztem magam agyon menet közben, mert nem szoktam hozzá, egy gyógyszer bőven elég. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése