2024. szept. 28.

Szombat

 Egy jó alvás után jó nehezen indult a nap, főleg, hogy már délelőtt elkezdett esni az eső. Lett volna olyan dolgunk, amit esőben semmiképpen sem lehet megcsinálni, úgyhogy ezt el kellett halasztani. 

Ha lenne egy tündérkeresztanyám, aki felajánlaná, hogy egy házimunkát életem végéig megcsinál helyettem, tuti, hogy a főzést választanám. Semmi más nem esik annyira nehezemre, mint főzni. Sütni nagyon szeretek, de a főzés az bizony nagy mumus. Megcsinálom, mert egyébként rajtam kívül mindenki szeret enni, de ha tehetem, kerülöm, illetve olyan ételeket készítek, ami nem igényel túl sok időt. 

Patrik is volt itthon délután, most nem ebédre érkezett, de azért kapott enni is. Meg volt fázva a héten, de szerencsére már jobban van. 

Délután sütöttem almás kalácsot meg kakaós csigát, mindkettő jó régen készült már, úgyhogy most örültek neki..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése