2024. szept. 23.

Hétfő

 Ma még olyan szép őszi nap volt, ami majdnem a hétfőt is teljesen elvarázsolta. Azért csak majdnem, mert nem olyan nap volt ez, amit azzal töltöttem volna, amihez csak kedvem van. De egyszer majd eljön ennek is az ideje..

A lábam még mindig fáj, időnként nagyon, és többször is azon gondolkodtam ma munka közben, hogy miért vagyok ilyen hülye, hogy nem otthon vagyok inkább. 

Ma láttam egy videót tiktokon, egy nő beszélt sírva arról, hogy valakik eloástak valami képet róla a múltjából, és a gyereke is látta. Túl azon, hogy hát miért is van róla ilyen kép, már sokadszorra látok ehhez hasonló sztorit, hogy valakiknek az okoz örömöt, hogy valakit, akit kipécéznek maguknak, bármi módon tönkre akarnak tenni. Számomra ez érthetetlen. Hogy lehet ilyen gonosz lélekkel élni? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése