2024. szept. 10.

Kedd

Ma már nem indult olyan szerencsésen a nap, mint tegnap, mert mindenki más időpontban indult dolgozni, iskolába. De ilyen időszak indult most, majd hozzászokunk ehhez is. 
Tegnap nagy örömmel konstatáltam, hogy megúsztam fejfájás nélkül ezt a nagy lehűlést, de elkiabáltam, mert ma délelőtt azért megérkezett. 
Erik ma már délutánra jött dolgozni, megismerkedett a kollégáival. Fura érzés volt őt ebben a helyzetben látni, de azt hiszem, nagyjából mindannyian kicsit zavarban voltunk ettől az új helyzettől. Mindenki tisztában van vele, hogy az én fiam, de azért mindenki próbál úgy tenni, mintha nem így lenne. Egy-két nap alatt ezen túl leszünk, de ez egy új helyzet mindenkinek. 
Voltam ma masszázson, nagyon jó volt, Az egészen meglepő volt, hogy mikor hat órakor kijöttem tőle, bántam, hogy nem vittem kardigánt, jól esett volna, ha fel tudom venni. 

Most meg, amíg várom haza Eriket, nézem a Magyarország - Bosznia Hercegovina meccset. Egyelőre gól nincs, de remélem, hogy a végén ma este örülhetünk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése