2024. szept. 12.

Csütörtök

 Najó, tudom én, hogy kihúzom a gyufát sokaknál, de engem ma úgy letaglózott ez a hideg, hogy azonnal szeretném újra a hőségriadót is akár. Ráadásul délelőtt egy pillanat alatti a semmiből elkezdett fájni a torkom is. Ez egyébként jobb lett már szerencsére, de azért nem vagyok biztos benne, hogy nem tér vissza. 

Azt nem tudom, hogy valódi videók voltak e, vagy valami szerkesztett tartalmak, de este több tiktok videót is láttam Ausztriából, amiken esett a hó. 

Egyébként ma sem váltottam meg a világot, mert munka után már nem csináltam semmit. Még a vásárlást is a minimumra szorítottam le, a DM ma is kimaradt, de holnap már nem halogathatom tovább. 

3 megjegyzés:

  1. Valódi. Férjem is küldött képet, hogy leesett az első hó. Nem sok, 2-3 centi, de négy napig ezt jósolják. Amúgy nem ritka, volt már, hogy augusztus végén is esett már. :)

    VálaszTörlés
  2. Én az utóbbi 2 napban éreztem hosszú idő óta, hogy végre élek tudok gondolkodni, jól létezni. A nyár melege engem kicsinált:-(

    VálaszTörlés
  3. Ez a mai eső és tizenpár fok nekem nagyon esett jól :-( Kérem vissza a napsütést!

    VálaszTörlés