2024. szept. 29.

Meccsnap

 Ma reggel egy kicsit aktívabb hangulatban keltem, mint tegnap, és emiatt azért más volt nekiállni a házimunkának is. Ebédre grillcsirke és krumplipüré készült, ettünk hozzá finom házi csalamádét. Ebéd után muszáj volt egy kicsit szusszannom, vagy inkább pihentetni a lábamat, Ebéd előtt közvetlenül ragasztottam fel a motto tapaszokat, amit a fodrászom ajánlott, és bár azonnal nem érződött a hatása, de most estére már határozottan azt gondolom, hogy miért is nem ezzel kezdtem...(Mondjuk mert soha nem is hallottam eddig róla) Holnap reggel felragasztom a másikat így, ahogy ma volt, mert ez jónak tűnik, meglátjuk, milyen lesz a munkás cipőben. 

Négy órakor meccsre indultunk, a Puskás Akadémia csapatával játszottunk ma. Nagy mumus nekünk ez a csapat, mindig borzasztó meccsek vannak ellenük, és jó sokszor voltunk már csalódottak is egy-egy ilyen meccs után. Ma este is így indult, szerintem mindannyiunk fejében megfordult a félidőben, hogy haza kéne menni inkább. De jól tettük, hogy kitartottunk, mert csereként érkezett a brazil csoda csatár, és igen rövid idő alatt három gólt is szerzett, ez lett a végeredmény is, 3:0. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése