2018. szept. 18.

Kár érte

Még próbálok optimista lenni, és azt remélni, hogy az előrejelzés ennyire előre nem lehet pontos, és nem fog annyira elromlani az idő hétvégére, mint ahogy mondják.
Igaz, én vagyok annyira csodabogár, hogy nekem már most sincs annyira meleg, hogy mindenáron rövidnadrágban-pólóban szeressek lenni, sőt, öt óra környékén már kifejezetten jól esik, ha van rajtam hosszú ujjú, és hosszú nadrág is.
Ebből is látszik, hogy azért akárhogy is szeretném, hogy ez az idő kitartson akár a következő nyárig is, az ősz itt kopogtat már az ajtón.
Én meg már megint átmeneti kabátra vadászok, amit tudnék szeretni, és jól érezném magam benne. Találtam is kettőt a decathlon oldalán, majd valamikor lehet, hogy elmegyünk, és akkor megnézem, felpróbálom, és majd kitalálom.
Mindenesetre én sajnálom, ha hűvösebb lesz. Kár ezért a kellemes hőmérsékletért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése