2014. szept. 1.

Belekezdtünk

Tegye fel a kezét, aki nagy összegben mert volna arra fogadni, hogy ma én is a tanév első napjáról fogok írni? :D Amúgy gondoltam rá, hogy nem erről írok, mert az túlságosan is kiszámítható, de azért mégiscsak ez foglalkoztatott ma a legjobban. :)
Szóval.. hárman háromfelé indultak ma reggel. Ez utoljára akkor fordult elő, amikor Roli még ovis volt, azóta mindig valakik párban jártak egy adott intézménybe. Hát most nincs ilyen. De semmi baj, elég rutint szereztünk már szervezésből, bármi megoldható. Ami nem azonnal, az öt percen belül. ;)
Hagytam magamnak tegnapról egy csomó dolgot, hogy ne tűnjön majd túl üresnek ma a lakás. De azért így is jó sokat gondoltam rájuk, és hiányoltam őket. Legtöbbet persze Patrikra gondoltam ma, aki egy teljesen új intézményben, teljesen új gyerektársasággal, teljesen új tanárok között kell, hogy megállja a helyét. Afelől nem volt kétségem, hogy menni fog neki, inkább kíváncsi voltam rá, hogy hogyan.
Már dolgoztam, amikor végre sikerült beszélnünk. Addigra már többször kerestem, mert előtte sms-t váltottunk, amiben azt írta, hogy dél körül jön, és minden oké. Jó volt, megvannak a tankönyvek, az órarend, és holnap nulladik órával kezd. Kb. ennyi volt az info, de a hangja alapján úgy gondoltam, megnyugodhatok.
Erik is kiabált a háttérből, hogy az ő napja is jó volt. :)
Roli felől pedig a legkevésbé sem aggódtam. Róla tudtam, hogy nem kell aggódni, jó helyen van, a lehető legjobb kezekben, akik ismerik őt, és tudják a gyengéit, így aztán legalább kétszer fognak szólni neki, hogy el ne felejtse hazahozni a tankönyveket.
Este, ahogy hazaértem, hárman háromfelől ontották rám az információkat. Roli csak a tankönyveit akarta becsomagoltatni, és végre rárakatni a Fradis vignettákat (ez pipa), Erik és Patrik viszont nagyjából egymás szavába vágva sorolták a tanárok nevét, (Patrik még meg is mutatta őket az interneten) mutatták az órarendet, a tankönyveket, soroltak időpontokat, információkat, amiket ugyan meg nem bírtam jegyezni most, de azért próbálkoztam vele.
Patriknak hihetetlen mennyiségű tankönyve van. Mondhatnám, irdatlan sok. Be van pakolva holnapra, és alig lehet megemelni. Jó, biztos nem kell majd minden minden órára (mert ha mégis, akkor bizony nagyobb táska kell neki). Holnap a nulladik óra után még következik egy csomó más.. összesen kilenc órája lesz. Ami hát húúúúú, anyám kategória. De reméljük, állja majd a sarat. Az órarend alapján felkötheti az alsóneműjét.
Eriknek is van egy jó pár tankönyve. Átkerült másik matekcsoportba (nívó), és új a tesitanáruk is, meg a természet ismeret tanáruk is. Egyelőre lelkesnek tűnik, és megfogadta, amit tanácsoltunk, máris ott ül, ahol tavaly év végén jó volt neki. Annyira szeretném, ha ez a lelkesedés kitartana májusig. :)
Roli pedig, mire ők végeztek a mondanivalójukkal, még leellenőrizte, hogy akkor tényleg mindenre Fradis vignetta került e, és hogy kapott e még két kitöltött vignettát arra a két füzetre, ami már bent van az iskolában. Jól vizsgáztam. ;)

Első nap pipálva. Már csak 179. :)

1 megjegyzés:

  1. Haha, számolod a napokat!? :D
    Én is remélem, hogy az első napok izgalma és lelkesedése azért végig megmarad!

    VálaszTörlés