2009. febr. 15.

vasárnapi mindenféle

10-kor feküdtem, 10-kor keltem. Jó lenne ezt az elvet követni, de kivitelezhetetlen. Néha azért működik. Persze, ébredés után rögtön totál ébernek kell lenni, mert akkor már egyik lábam itt, másik lábam ott alapon még rohanás a boltba (11-kor zár), egyszerre kell mosogatni, főzni, mosni, és mindenfélét.. De azért még a telefonálás is megy közben. Najó, telefonálás közben bármit lehet csinálni. :P
A tegnapi csupa inger nap után kifejezetten jólesett a mai lazább "robotolás" a semmi különössel, csak csupa olyan tevékenységgel, amihez agy nem kell. Megfőztem, az ebéd igen érdekes volt. Még jó, hogy nincs nálunk kandikamera, tuti főműsoridőben adnák valamelyik csatornán. Az, hogy nálunk nincs csendben evés, az egy dolog. De hogy... egyszerre sírjanak-nevessenek valami iszonyat hangerővel, az azért durva. És mégis, legtöbbször normális állapot. Mert teszem azt Erik fiam nekiáll telitüdőből bőgni azon, hogy Patrik nézi, és nem tud innivalót önteni magának. Ezen persze minimum ketten kezdenek harsányan röhögni, mire Erik krokodilkönnyekkel az arcán kezd ugyanígy röhögni. És ez ragályos ám... És az ebéd végére tarthatunk ott is, hogy valaki ránéz a másikra, és röhögés lesz a vége. Vagy elég csak a kisujját mutatni. És mikor a sok röhögés miatt már senki nem tud enni, akkor a legkisebb királyfi, aki eddig benne volt a buliban nyakig, elkezdi az asztalt körbeenni. :-D Hihetetlen...
Délután még a mosógép mosott, a mosogatógép mosogatott, én pakolásztam, zenét hallgattam.
Sütit is sütöttem. :-)
Egyetlen dolgot bánok csak a mai napban. Megbántottam valakit, pedig nem akartam. Hallottam a telefonban a hangján, hogy rögtön megváltozott. Teljesen másképp akartam, de ez van. Remélhetőleg nem haragszik nagyon. Félelmetes mindenesetre, hogy egy-egy szót mennyire másképp lehet érteni akkor, ha van hozzá mimika, meg akkor, ha nincs. Hát, még ha mindez esetleg írásban zajlik.. és még hang sincs hozzá. De ez más téma már.
És most még elküldök egy önéletrajzot (mert majdnem elfelejtettem), és lefekszem.
Mert holnap hétfő... :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése