2024. okt. 21.

Akkor ennyi

 Ma reggel a háziorvosnál kezdtem, és kiirattam magam, holnap megyek dolgozni. Lelkemre kötötte, hogy ha mégis fáj, akkor menjek vissza, és felvesz újra, de egyetértett velem abban, hogy most már ideje megpróbálni mit bírok. Erre mondjuk pont tökéletes lesz ez a holnap, mert holnapután már lehet is pihenni. Na meglátjuk. 

Azt már tudom, hogy bokacsizmát még nem vehetek fel, mert igen gyorsan megsínyli a lábam ezt az akciót. Marad a sportcipő, de ennél nagyobb bajom sose legyen. 

Ma még főztem, mostam, délután fodrásznál is voltam. Igazából nem várom, hogy holnap reggel legyen, mert amúgy, ha a fájdalom részt nem nézem, akkor jó volt itthon, jó volt az itthoni dolgokkal foglalkozni..Azért nem olyan nagy baj, ha ugyanígy nem fog ez megismétlődni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése