2018. jan. 30.

Lógós nap

Tök jó volt itthon lenni. Régen ezt úgy írtam volna, hogy basszus, itthon voltam, és elvesztegettem az egész napot, mert csak úgy eltelt, és semmi eget rengetőt nem csináltam. De mostanra azért már eljutottam odáig, hogy nincs bűntudat, nincs semmi más, csak örültem annak, ami volt. :)
A szülői értekezlet felejthető volt, gyakorlatilag semmi olyan nem is hangzott el, amiért érdemes volt odamenni. De mindegy, ott voltam, nem érheti szó a ház elejét, és kész. :)
Holnap Eriké szerintem érdekesebb lesz, már csak azért is, mert az ő osztályfőnöke színesebb egyéniség. .)
Az biztos, hogy holnap is tök jó lesz itthon lenni, aztán majd az meg még kiderül, hogy csak úgy élvezni fogom a napot, vagy lesz valami érdemi haszna is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése